• 801 7007 111

Logon Delivery

logon-callcenter.jpg
Το Logon Delivery  αποτελεί ένα σύστημα διαχείρισης delivery και παραγγελιοληψίας, κυρίως για καταστήματα λιανικής.
Η εφαρμογή έχει αναπτυχθεί εξ’ ολοκλήρου από την εταιρεία μας και βασίζεται σε σύγχρονα τεχνολογικά εργαλεία (visual studio, C++, Microsoft SQL, κλπ.), λειτουργεί στα κεντρικά της εταιρείας σας, είναι για απεριόριστους χρήστες (στα κεντρικά), συνδέεται με το τηλεφωνικό κέντρο και το εμπορικό πρόγραμμα της επιχείρησής σας (η σύνδεση θα είναι online χωρίς γέφυρες).

Ιδανικό για

  • Για αλυσίδες καταστημάτων λιανικής.

Δυνατότητες/Χαρακτηριστικά

  • Θα υπάρχει αριθμός τύπου για τις παραγγελίες (προτείνεται να είναι τύπου 801…) που θα καλεί στα κεντρικά ή σε κάποιο call center της εταιρείας σας, με τη χρήση του τηλεφωνικού κέντρου (πρέπει να υποστηρίζει το πρωτόκολλο TAPI 2.0) και το λογισμικό μας που θα κάνει διαχείριση των κλήσεων, των πελατών και των παραγγελιών.
  • Με την αναγνώριση κλήσης θα εμφανίζονται τα στοιχεία του πελάτη αν υπάρχουν (από το ERP), αλλιώς θα δίδεται η δυνατότητα ανεύρεσης με το επώνυμο (και θα συνδέεται με τον αριθμό που κάλεσε) ή θα εισάγεται νέος πελάτης (με επιβεβαίωση του χρήστη).
  • Δυνατότητα εισαγωγής στοιχείων προσώπου/ πελάτη που εξασφαλίζουν την ορθότητα των στοιχείων παράδοσης και επικοινωνίας (διεύθυνση, όροφος, κουδούνι, κλπ) καθώς και το κατάστημα που θα εξυπηρετεί με βάση το τκ ή άλλο στοιχείο.
  • Ενέργειες για διευκόλυνση της εξυπηρέτησης του πελάτη, όπως: Ιστορικό παραγγελιών, τελευταία παραγγελία ανά πελάτη ή συνολικά και έλεγχος επιστροφών.
  • Τροποποίηση – προσθήκη ειδών στην τελευταία παραγγελία (υπό συνθήκες).
  • Αυτόματη επανάκληση του τελευταίου αριθμού που κάλεσε ή μέσα από τα στοιχεία κάποιου πελάτη.
  • Ρέστα που θα πρέπει να έχει ο delivery boy για την κάθε παραγγελία (θα πρέπει να καταχωρείται στην παραγγελία και να εκτυπώνεται)
  • Διαχείριση παραπόνων.
  • Καταχώριση παραγγελίας, σε πρώτη φάση με κωδικούς του καταλόγου ή την περιγραφή και αργότερα μπορεί να γίνει με buttons σε touch screen (δεν περιλαμβάνεται σε αυτή τη φάση του έργου) και θα χαρακτηρίζεται τύπου delivery ή take away, με άλλες τιμές από του καταστήματος και μεταφορικά. (πρέπει να διευκρινιστεί με βάση τον τιμοκατάλογο).
  • Η παραγγελία με το που καταχωρείτε (στοιχεία ημερομηνίας και ώρας), εμφανίζεται στο αντίστοιχο κατάστημα (on line), σε τερματικό σε όψη του erp και επιβεβαιώνεται από τον χρήστη η παραλαβή μπαίνοντας μέσα στην παραγγελία με τσεκ ή στάδιο και εκτυπώνεται σε χαρτί με barcode (κωδικός παραγγελίας και ειδών).
  • Στο κατάστημα θα γίνονται αυτές οι εργασίες πάνω στο ERP σε ειδικά διαμορφωμένες οθόνες. Η επιλογή του καταστήματος μπορεί να γίνει και με επιλογή από τον χρήστη. Από αυτό το βήμα η εργασία γίνεται πλέον στο ERP και κανονικά η παραγγελία πρέπει να κλειδώνει (έτσι και αλλιώς το κατάστημα δεν θα έχει δικαίωμα αλλαγών).
  • Στάδια παραγγελίας : από το κέντρο σαν τηλεφωνική και από το κατάστημα σαν παραλαβή, προετοιμασία, έτοιμο, ταμείο, παραδόθηκε.
  • Με χρόνους που θα ελέγχονται από report on line (με τακτικό refresh). Να βλέπουμε σε ποιους dlivery boys χρεώνεται.
  • Το delivery δεν μπορεί να περιμένει, πρέπει να δίνεται προτεραιότητα σε αυτούς και το take away ή να υπάρχει δυνατότητα έκδοσης στοιχείων και από άλλο τερματικό.
  • Η απόδειξη θα κόβεται off line με scanner (ώστε να υπάρχει ο αριθμός παραγγελίας) και θα συνδέεται με την παραγγελία μετά τον συγχρονισμό στο report (άρα με κάποια καθυστέρηση και εφόσον υποστηρίζεται η λειτουργικότητα από το erp).
  • Επιβεβαίωση απο τον delivery για την παράδοση και έλεγχος ταμείου.
  • Διαχείριση επιστροφών των παραγγελιών, με κωδικοποιημένο σχόλιο.
  • Αναλυτικό reporting, με alarm σε συγκεκριμένα σημεία (πχ χρόνος μεταξύ παραλαβής και έτοιμου).
  • Με το ίδιο κύκλωμα θα γίνεται η διαχείριση TAKE AWAY.
  • Το κύκλωμα θα είναι όλο On line και μόνο στην πώληση - απόδειξη θα μπορεί να γίνεται και από το pos - off line (μπορεί και On line από άλλο τερματικό). Αν δεν υπάρχει δίκτυο η διαδικασία θα γίνεται με fax και θα χάνονται τα στατιστικά των χρόνων, του πελάτη κλπ.
logon-erp-solutions-2.png
Περισσότερα σε αυτήν την κατηγορία: « Logon Call Center - Παραγγελιοληψία Proof of Delivery »

Επικοινωνία

Λάρισα: Φαρσάλων 113, 41335
Γραφείο Αθηνών: Φωτομαρά 73, 11745
801 7007 111
2410 6700 60
2410 6700 63

Δευτέρα - Παρασκευή: 09:00 - 17:00

Εγγραφή στο Newsletter

Εγγραφείτε στο ενημερωτικό μας δελτίο για να λαμβάνετε νέα και ενημερώσεις μας.
© 2019 LOGON Α.Ε. | All Rights Reserved | Powered inhouse by LOGON Α.Ε.